zondag 6 januari 2019

Opnieuw

Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik nog iets op mijn blog heb gezet. Na een jaar waarin alles niet ging zoals ik het wou en ik eigenlijk nergens zin in had, wil ik van 2019 mijn jaar maken door een aantal zaken opnieuw op te pakken.

Zo ben ik opnieuw begonnen met mijn Start to Run programma. Dat was nodig want ik was een echte "coach potato" aan het worden.

Ik heb opnieuw al mijn WIP-projecten bij mekaar gezocht, bepaald wat ik nog ga afmaken en wat niet meer. Doelstelling van 2019 is een groot deel van deze projecten af te maken.


Zo vond ik onder andere volgende zaken :


Een heerlijke wintersjaal die bijna af is.

Papegaai Rico die al een tijdje op zijn poten en staart ligt te wachten.
Nog een wintersjaal die bijna af is.
Deze ga ik de komende weken afwerken zodat ik jullie de afgewerkte resultaten kan laten zien.

Maar natuurlijk is er nog plaats voor nieuwe projecten. Zo heeft de kerstman met Kerst nog een pakketje afgeleverd met allerlei leuks.

Het is altijd spannend om iets nieuws te beginnen, maar we gaan zeker ook onze WIP-jes (= Work in progress voor diegenen die de term niet kennen) niet vergeten.

Groetjes Fieke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten