zondag 6 oktober 2013

African Flowers

Iedereen die me al een tijdje volgt weet dat ik momenteel helemaal verslaafd ben aan het haken van African Flowers. Oorzaak : de aandoenlijke diertjes die ontwerper Heidi Bears ermee maakt. Vorige week ben ik nog maar eens begonnen aan een nijlpaard en hij is af.




Wat een kleurrijk resultaat. Je wordt gewoon vrolijk van al die kleurtjes.

Na het zien van de foto's van mijn vorige nijlpaarden,  kreeg ik de verzoek van een dame of het mogelijk was om een olifant te maken in jongenskleuren. Aangezien ik net het patroon gekocht had ben ik meteen aan de slag gegaan en ziehier het resultaat.


Ik hoop dat ze er blij mee zal zijn.

Groetjes Fieke

13 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Fieke. Ook je olifant is super. Daar zal de krijger zeker blij mee zijn.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fieke,

    Wat leuk dat je mijn volger bent geworden, ik jou nu ook gevonden en ben ook jou gaan volgen. Wouw deze nijlpaard staat ook al heel lang op mijn lijstje om te gaan maken. Hij is erg mooi geworden. En de olifant is te gek zeg!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben twee olifanten tegelijk aan het maken. Het is heel leuk om te doen. Heb nu de slag te pakken om hem in elkaar te zetten. Heb jij hem ook nog verzwaard?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat moest wel want hij viel altijd voorover. Ik heb plastic pellets gebruikt uit de hobby winkel.

      Verwijderen
    2. dank je wel, ga eens op zoek daarna.

      Verwijderen
  4. Fabulous! I love the elephant and the trunk position! You did a fabulous job with the pattern :) Thank you for linking up at Link & Share Wednesday! Rhondda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi de olifant en de nijlpaard. zelf wil ik de nijlpaard gaan maken maar bij heidi kun je een patroon kopen via de betaal mogelijkheid pay pal of creditcard maar dat heb ik niet. Hoe kan ik toch aan het patroon komen?
    Met vr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze prachtig vooral de uil en olifant zijn er patronen van hoe je ze in elkaar zet? ik kan ze niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen