zaterdag 15 februari 2014

Mijn Nordic Sjaal

Ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd, maar nu is het eindelijk zover : mijn rommelkamer gaat een echte hobbykamer worden. De meubels zijn gearriveerd en ik ben momenteel bezig om al mijn boeken en andere handwerkbenodigdheden te sorteren zodat alles een eigen plaats heeft. Ik laat jullie zeker het eindresultaat nog zien.

Tussen alle werkzaamheden door heb ik toch nog de tijd gehad om mijn Nordic sjaal/omslagdoek af te werken. Het patroon kan je terugvinden op Ravelry en Etsy.


Hieronder zie je een detail van de kleuren en rand. Ik ben erg blij met het eindresultaat. Ik vind het contrast van de kleuren en de zilveren lijnen erg mooi uitkomen op de blauwe achtergrond.



Maak er nog een fijn weekend van.

Groetjes Fieke

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog http://haakbrei-n.blogspot.nl/2014/02/nominatie-liebster-award.html
    Veel succes, liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful shawl! Love the colours!
    Take care, Anne

    BeantwoordenVerwijderen