woensdag 29 januari 2014

Een dagje vrij

Heerlijk, zo'n dagje vrij. De reden was minder leuk aangezien ik deze morgen nog een bezoekje aan de tandarts bracht. De laatste keer voor 2014. Het was zo'n vreselijke wortelkanaal behandeling. Gelukkig was het niet al te pijnlijk.

Dus alle tijd om de rest van de middag door te brengen op de bank met een haakwerkje. Vorig jaar kocht ik het boekje "Granny squares anders" en tot nu toe heb ik de kans nog niet gehad om er iets uit te maken. Maar vandaag is de dag. Ik heb de granny "Schoepenrad" gekozen en ga er een kussen uit het boek mee maken. Hier alvast een voorproefje.
Ik heb gekozen voor de kleuren rood, wit, zwart en grijs. Pas lekker bij het interieur. En nu proberen om 1  granny per dag te haken. Het kussen bestaat uit een 56 aparte zeshoeken. Hopelijk is het kussen dan over 60 dagen klaar. Wordt vervolgd.

Nog een fijne dag.

Groetjes Fieke


1 opmerking:

  1. Oei tandarts, nooit leuk, maar gelukkig kunnen combineren met een relaxte haakmiddag ;-) groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen