zondag 5 januari 2014

Crochet Along 2014

Eerste project voor 2014 : meedoen aan de Crochet Along 2014. Elke vrijdag in 2014 verschijnt er op de blog van de dames die dit organiseren de beschrijving van 2 tot 4 toeren die je in de loop van de volgende week kan haken. De bedoeling is dat je na een 48-tal weken een deken hebt.

Ik ben in mijn voorraad wol gedoken en heb de volgende kleuren geselecteerd :


Ik ben zaterdag, na het uitzoeken van de kleuren, meteen aan de slag gegaan. Ik heb 265 lossen opgezet om ongeveer 130 cm te krijgen. Meer dan het originele patroon aangezien mijn garen iets dunner is dan het originele patroon.

En ziehier het resultaat van week 1 : een toer halve stokjes en een toer met stokjes.




Wil je ook nog meedoen ? Dat kan uiteraard nog. Neem dan gauw een kijkje op deze blog  of klik op het crochet along icoon aan rechtsboven. Je vind er alle informatie die je nodig hebt.

Nog een fijne zondag.

Fieke





2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee doet! Dan kunnen we onze vorderingen mooi bij elkaar bekijken :)

    Groetjes Henrike (eendraadjelos)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik doe ook mee! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen