zondag 24 augustus 2014

Brrrrrr !!!

Wat is het deze week toch koud en guur geweest ! Het leek wel herfst. Als de temperatuur begint te dalen, krijg ik altijd zin om lekker warme wintertruien te maken. Vorig jaar kocht ik een aantal bollen Jaspée van Bergère de France.
Ik ben op zoek gegaan naar een leuk patroon voor deze koude dagen en ben maar gelijk begonnen. Het is een makkelijke steek eens je hem een paar keer gedaan hebt.
Zoals je kan zien ben ik al aardig opgeschoten. In dit tempo gaat het me zeker lukken hem voor de echt koude dagen af te krijgen.
Groetjes Fieke.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi in dit garen! Toevallig zag ik dit ontwerp eerder deze week ok al voorbij komen bij http://www.dayanaknits.com/2014/08/On-My-Needles-Tour-August-2014.html. Het is een lang verhaal op haar blog (;o)] maar onderaan staat deze trui. Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen